alias

Jaa, jag vet att jag inte har skrivit på vääääldigt länge.
Men jag har verkligen inte pallat.
Jaja, nu ska jag berätta om veckan lite kort och snabbt.

I måndags var det skridskor med högstadiet.
Det finns bilder på Elins, urls.blogg.se, Johannas, wranning.blogg.se och Idas, idajansson.blogg.se bloggar om ni vill titta (a)

På tisdagen hände inte så mycket, var i skolan och inget mer lixom.

Sedan på onsdagen så var 7: orna och 8: orna på teater och 9: orna stannade kvar i skolan.
Vi hade vanliga lektioner (däribland slöjd) fram till lunch sedan var vi i idrottshallen och sedan skulle vi ha elevensval.
Men då hittade inte lärarna nyckeln till musiksalen, så vi som skulle haft musik totalvägrade att arbeta och lärarna protesterade inte.
Var sedan på ungdomsforum på kvällen, dock hände det inte så mycket där.

På torsdagen var det inte heller något speciellt, vi hade våra lektioner och skoldagen lunkade på.
Jag stannade sedan på läxhjälpen där vi hade skitkul, enligt mig.

Sedan på fredagen så hade vi också en helt vanlig skoldag.
Vi slutade vid ett och då åkte jag och Philippa till Norrtan.
När vi kom in dit så gick vi till hm för jag skulle handla en bh...(a)
Sedan gick vi till Hörnan och fikade, då kom Philippas kompisar Rickard och Hampus.
De var ett par väldigt trevliga pojkar må jag säga.
Vi satt där en väldigt lång stund och pratade och sedan gick vi till apoteket för att handla hudsalva.
När vi var klara där skulle vi gå till synsam och titta på glasögon, för jag ska troligtvis få det.
Efter att vi varit där bar det av till Åhléns och lukta på killparfym.
Vi tittade på klockan och började sedan lunka mot busstation.
På vägen dit träffade vi Emma som vi talade lite med.
Gick sedan vidare till stationen och när vi kom dit träffade vi Madelen, Annica och Ida som vi slog oss ned med.
När bussen sedan kom så skulle jag gå av vid Vreta och åka med mor därifrån.
Hemma så åt vi och sedan skulle jag och Johanna med och spela badminton med far och farfar.
När klockan blev åtta åkte vi till räfsnäs för att lämna Johanna och sedan tittade vi på lets dance och jag skrev klart mitt konstnärsarbete.
Jag gick och la mig när klockan närmade sig elva och sov sedan till ungefär 20 över nio.

Nu sitter jag här vid datorn och gör typ ingenting.
Vid fem kommer Sandris hit och vi kommer förmodligen att ha väldigt skoj.

Ska nu skriva vidare på min novell tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0