elin och amandy är bäst!

Hellooo.
Idag så skulle jag bleka mitt hår..
Jojo, det gick ju jättebra, det såg helt okej ut.
Enda tills jag sköljde ut håret och såg att halva var blont och halva mörkblont..
Finfint. :)
Menmen min far har lovat att jag ska få köpa en till burjk till det sista, så det löser sig förhoppningsvis.

Elin skyddade mig idag igen, så fort han kom ställde hon sig framför mig så jag till och med slapp se honom.
Men ändå tror han att han har rätt att titta på mig?
Jag förstår mig fortfarande inte på killar..-.-

Svenska nationella idag. Skrivuppgift.
Det gick faktiskt helt okej, jag skrev typ 6 sidor.

Jag ska dock gå och titta på film nu.
Heeeejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0