Elin Törnqvist

Jag pallar inte skriva någonting idag, förutom att jag lyssnar just nu på Europe - Carrie, så jag lägger upp en jävla listgrej xD

41 frågor om min Bästavän
1. Vad heter hon?
Elin Törnqvist
2. Hur gammal är hon? 15, fyller 16 :)
3. När träffades ni sist? Idag, i skolan
4. Vad har hon för hårfärg? Naturligt brunt :)
5. Brukar hon färga håret?  Ibland (a)
6. Vilka färger har hon haft? Svart & Brunt
7.Vad har hon för parfym? Kate Moss
8. Vad brukar hon använda för smink? Inget alls! :D
9. Vad är erat första minne? Kommer inte ihåg...
10. Har ni många minnen ihop? Jaa :D
11. Vart bor hon? Räfsnäs
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nope
13. Är du avundsjuk på henne? Jaa, ärligt talat så är jag det
14. Har hon några syskon? En bror
15. När träffades ni? Asså, vi träffades väl i 4;an men började umgås på senare år
16. Hur träffades ni? Skolan
17. Vad går hon i för sporter? Fotboll och basket
18. Vad kan hon göra på helgerna? Allt möjligt
19. Göra efter skolan? Man vet aldrig
20. Har ni kramats? Yeees :D
21. Har ni pussats? Japps :)
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jaa
23. Har hon fräknar? Nope
24. Har ni kollat på film någon gång? Jaa
25. Har ni bråkat någon gång? Jag tror inte det
26. Har ni sovit i samma säng? Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja
28. Har du sett henne gråta? Ja
29. Vad gjorde du då? Tröstade & lyssnade på henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Jag vet inte
31. Har hon sett dig gråta? Jaa
32. Vad ska ni göra i sommar? umgås väldigt mycket
33. Har hon svikit dig någon gång? Inte så allvarligt
34. Har ni pratat i telefon någon gång ? Jaa
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle absolut inte klara mig utan henne!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Förhoppningsvis
37. Älskar du henne? Ja
38. Vad är det bästa med henne? Hon vågar stå för saker & ting
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting alls
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Jaa
41. Hur ser hennes klädstil ut? Den är väldigt fin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0