hate this part

jaha, då sitter man här igen.
jag vet att det var ett tag sen jag bloggade, men har inte haft något att skriva.
men idag kan jag berätta att jag, philippa och johanna planerar med dansläraren att göra en dans som vi ska sjunga till och sedan kanske visa upp det.
ifall någon har ett förslag på en ganska upptempolåt men ändå inte, om nu förstår, kan gärna få berätta.

idag har jag även dansat salsa!
det ni, är ganska kul faktiskt.
eller det blev kul när jag var med amanda.
och marcelo berömde mig, alias j.lo, jättemycket.

jag kan även tala om att jag blev typ sönderdrogad pga lukas..
hans parfym doftade grymt gott!
jag fick låna hans parfym och sniffa på bussen tills jag skulle gå av.
tack för det!

sitter just nu och lyssnar på sofijah - du var så mkt.
folk får klaga så mycket de vill på min musik.
varför ta åt sig av vad andra tycker?
jag lyssnar på henne just nu av mina personliga anledningar till textens innebörd.
låt mig göra det då!


Kommentarer
Postat av: Philippa

vi måste komma på nån låt !! <3

2009-02-20 @ 21:02:03
Postat av: jennifer

Jaa, det måste vi verkligen! :) <3

2009-02-21 @ 10:36:06
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0