leave out all the rest

Tjeeeeena :)

Idag mår jag toppen, för min favorit Elin, har nu kommit hem :D
Har saknat henne som fan, men nu är hon äntligen hemma.
Vi kommer dock inte att träffas förrän imorgon.

Asså, jag har världens ångest inför nationellaproven på tisdag och torsdag.
Jag vill verkligen inte ha de! :(

Men men, igår var Mikaela hos mig och vi hade kuuul :)
Jag höll typ på att dampa ur på folk och aa.

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva..
Har inte hänt så jävla mycket.
Ska nog gå och ta mig ett snack med min syster nu.






Den sista bjuder jag på ;)
Pussheeej <3


Kommentarer
Postat av: Elin

JEN ! Du vet att du är död imorrn va? DET ÄR FÖRBJUDET MED BILDER PÅ MIG! <3

2009-02-01 @ 18:50:17
Postat av: jennifer

hihi, men du älskar mig ändå (a) <3

2009-02-03 @ 18:37:22
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0