losing you

Idag så har jag äntligen lyckats göra mitt gymnasieval..
Jag hade bara ett första- och ett andrahandsval.
Men jag kommer förhoppningsvis in på det jag vill.

Idag har varit en ganska skum dag.
Med tanke på att våran lärare som vi skulle ha de sista lektionerna var sjuk.
Och innan hade vi en liten konflikt i våran klass om ifall vi skulle på klass- eller studieresa.
Fast dagen lunkade på ganska bra och till slut så fick man åka hem.

Dessutom så kommer Elin till mig snart!
Sedan ska vi in och titta på fotboll, på nattcupen.

Och nu helt plötsligt så kom Ida in med sin docka.
De är väldigt söta tillsammans!
Fast hon och Alex skulle vara ännu sötare tillsammans.
Vilket de redan är ju!
Men jag ska inte lägga mig i mer nu, bara lite (a)

Ska gå och försöka filosofera lite nu. :)
Heejdå! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0