chasing cars

Min data är så jävla seg!
Den hatar mig och laggar sönder hela tiden..-.-
Fast jag får nog leva med det.

Idag har faktiskt varit en ganska slapp dag..
Först klassråd i en halvtimme typ.
Sedan hade vi so i ungefär 45 minuter.
Rast, sedan Engelska i en timme.
Vi gjorde någon hörövning.
Sedan åt vi lunch, det blev hamburgare.
Och efter blev det typ slapp lektion och lite städning.

När skolan slutade så pratade jag med en kille och då fick man ju världens mördarblick från han som jag har pratat om och sedan dör jag typ.
Jag tänker dock inte skriva vad som hände.
Det får bara mina närmsta vänner veta.

Ska snart gå och färga håret igen..
Men askblond färg som min vän Madelen rekommenderade.
Jag ska låta min syster och Ida att göra det :)
Så får ju se hur det går..(a)

Jag fick reda på att Cissi läser min blogg så jag kan berätta för henne att jag lånade hennes namn i min skrivuppgift på nationella proven och att jag tyckar att hon och Johnny ska komma till oss snart.

Tror nog att jag ska färga håret nu.
Heeejdå :D


Kommentarer
Postat av: cissi

Hallå! Vi kommer snart ska du se...det e svårt att få ihop allting, dessutom har ju din farbror jouren typ JÄMT!! Hur som helst så hoppas jag verkligen att vi ses snart...varsågod o ta mitt namn, allt mitt e ditt hjärtat! puss

2009-02-07 @ 09:57:34
Postat av: Sandra

hey! Jag vill ju veta vad som hände=P

2009-02-07 @ 13:23:35
Postat av: jennifer

Hihi, det är bra det Cissi! ;) Men då tycker jagatt någon annan ska ta jouren .. -.- Puss!



Sandra, jag berättar när vi ses :)

2009-02-08 @ 00:18:02
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0