emma bardosson är fin hon <3

Sitter nu i mjukisbyxor och ler för mig själv.
Jag är faktiskt riktigt glad idag..:)
Har haft en rolig dag och jag berättade igår för honom och han tog det faktiskt oväntat bra.
Jag blev rättså förvånad, men oerhört glad.

Pressar just nu pussycat dolls - i hate this part.
Den är faktiskt väldigt bra (a)
Hahah, något som inte har med det att göra så visade Elin mig en version av sugababes låt, about you now.
Fast det var med Timo Räisänen..
Och den var asbra ju!

Snackar nu men Emma Bardosson som är så underbart fin.
Puss på henne! 

Ska nog gå och laga mat snart :)
Heeejdå! :D

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaaaaaaa

JAG SAKNAR DIG SYSTER, DU ÄR SUPER DUPER FIN DU MED!

ÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR DIG! :)

2009-02-11 @ 20:37:23
URL: http://bardosson.blogg.se/
Postat av: jennifer

KOM TILL LANDET EMMIS! JAG ÄLSKAR DIG! <3

2009-02-12 @ 16:55:04
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0