15/1 2009

Sånt som betyder i mitt liv just nu:
"Twilight-böckerna", com jag inte kan tacka Elin nog för att jag fick låna!
ELIN TÖRNQVIST!
Musiken, jag klarar mig inte utan den!
Mamma och pappa, som stöttar mig genom allting :D
Mobilen, trots att den är helt veck ibland..

Asså, jag vet att man inte ska bli "kär" i kändisar. Men när det gäller Robert Pattinson (också känd som Edward Cullen, från Twilight filmen) är jag helt nerkärrad.. Jag tror till och med att jag har drömt om honom någon gång.
Men jaja, måste bara berätta att jag och Elin kommer att ha så jävla kul på lördag!

Men nu tror jag att jag ska gå och bada och sen blir det matematik.. Fast innan ska jag lägga upp några bilder och folket som de är på, bli inte arga! Vart tvungen att ha en bild på Robert (a)
 - Robert Pattinson! :D
 - BÄSTAVÄN! :) <3
 - Elin, du betyder grymt mycket! :D <3
 - Min fina syster! :) <3
 - Sara, du betyder fortfarande mycket för mig :) <3
 - Emma, gott folk, sötare får man leta efter! <3
 - High chaparrall, väcker minnen alltså! <3


Kommentarer
Postat av: emma BARDOSSON

jag älskar dig med jennifer... :(:(:(

om du tog illa upp på ":(:(:(" kan du läsa dem baklänges så de blir" (: (: (: "

2009-01-15 @ 19:19:53
URL: http://bard
Postat av: Sandra

Snygg bild, jag ser ju verkligen frisk ut.. :)

Emma ser skitcool ut :O:D

2009-01-15 @ 21:29:19
Postat av: jennifer

hahah jag vet att ni gillar mina foton ! (a) sandra , ingen ser frisk ut på den bilden .. :D hahah , emma du är så söt ! :) och neej , jag tog inte illa upp . älskar ju dig syster ! <3

2009-01-16 @ 14:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0