16/1 2009

Idag när jag vaknade så kändes det som om någon hade släppt en bomb.. Jag hade huvudvärk och kunde knappt få upp ögonen. Det var inte speciellt mysigt kan jag tala om..
Jag gick på toa på morgonen och sedan hade mor gjort frukost, så det var bara att slå sig ner.
Tiden rann såklart iväg jättefort, så tillslut fick jag springa runt som en galning och borsta tänderna, klä på mig och sedan sminka mig.
Och då, till min stora förtvivlan så har jag en jättestor finne mitt i pannan!
Jag såg den igår och klämde den, men den hade minsann inte försvunnit, så jag gjorde mitt bästa för att täcka den vid tillfället.. Sedan satte jag mig och läste ett tag innan vi skulle åka.
När vi hade kommit till hållplatsen kom bussen nästan på en gång, så ingen väntan i kylan idag! :D
I skolan träffade jag Elin, som genast får mig på bra humör! :)
Sedan började skoldagen med: dubbellektion i so.. Tråkigt! Jag och Elin kunde inte arbete so dock, så vi planerade vår idrottslektion som vi ska ha istället. 
Sedan: Svenska, fast då skulle vi titta på film. Fortsättningen av Juno. Jag tycker att den är ganska rolig, fast kanske lite barnslig ändå (a).
Sista lektionen: Engelska.. Den var faktiskt ganska rolig ändå. :D
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli fyra.
Johanna har fått mig att gilla top model så ska se ifall det är idag.. :) 
Efter det lär jag vänta på att min käre vän Elin ska komma hit.
Vi ska köra på en riktig tjejkväll idag, kommer att bli så jävla kul!
Men nu ska jag sätta mig och läsa Stephenie Meyer - Ljudet av ditt hjärta, see you people! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0