Dare you to move

Imorse åkte Elin till fjällen och jag saknar henne redan.
Jag vet seriöst inte hur jag ska klara mig utan henne och hennes råd till vad jag ska göra.
Iofs har jag Amanda som förhoppningsvis hjälper mig med mitt stösta problem, fast ajg tror att jag måste be om hjälp då, medan Elin bara vet när hon ska hjälpa mig.
Men men ialla fall.. jag klarar mig förhoppningsvis. :D

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket.
Tiden har bara försvunnit.
Jag gick upp vid kvart i elva och satte mig med en macka i handen och tittade på skidor med mor och far.
När de gick så satte jag på disney channel och då var det Camp Rock, med sing along.
Så jag, Johanna och josefine satt och sjöng låtarna ganska högt (a)

Efter det så gick jag och borstade tänderna, bäddade sängen och klädde på mig.
Vid två så åt vi lunch och sedan bestämde jag mig för att göra lite nytta så jag städade mitt rum och sedan satte jag mig vid datorn.

Nu väntar jag på att vi snart ska åka ner och titta på fotboll.
Min far ska nämnligen vara med och spela idag så det blir nog intressant.

Sedan ikväll blir det plugg på no provet.
Men men, ska dra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0