Maskulin - Feminim

Jag vet att jag inte har skrivit på länge, men det har varken funnits tid eller ork just nu.
Det har lixom inte hänt så mycket i mitt liv, förutom att jag, Elin och Amanda var och gymmade igår för första gången.
Det var faktiskt askul :D
Imorgon så ska jag hem till Elin, troligtvis, och vi kommer förmodligen att ha jätteroligt. Fast kommer nog att gråta på söndag eller lördag, eftersom Elin ska bort.. :(

Jag har faktiskt kommit fram till att jag är jävligt feg.. Jag vågar inte säga vad jag tycker och känner. 
Döljer känslor just nu, som bara några av mina vänner känner till, och det är lite frustrerande. 
Varför kan jag inte bara säga vad jag känner? 
Shit, det suger att känna. 

Men inte låter jag det trycka ner mig inte! :D
Jag ska ha roligt ändå :)

Ska faktiskt gå nu och göra typ ingenting (a) pussheej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0