scream your heart out

Hah, idag har jag äntligen sagt åt tjejen i vår klass!
Det känns rättså skönt att ha sagt som det är, men ändå inte.
Men men, gjort är gjort.

Igår så var jag, Johanna och Ida i Täby.
Och då var det någon jävla fullgubbe som kom och började snacka med oss om elvis.
Vi ba: Jaa, kan du inte dansa för oss?
Tror ni inte att gubben börjar dansa, och typ gå ner på marken och hålla på..xD
Det var skitkul. (a)

Sedan lite senare så skulle vi gå på bio och efter det åka hem.

När vi kom hem så pratade jag lite med Johanna och Ida och sedan tittade lite på tv.
Men jag blev skittrött så jag gick och la mig.

Och idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade vid halv tio och har suttit vid datorn sedan dess.
Lite senare planerar jag att gå hem till Mikaela och hitta på något skoj :)

Imorgon kommer Elin hem ! :D
Det gaah, jag längtar efter henne!
På måndis får jag träffa henne och jag kommer typ dö (a)
Jag älskar dig Elin <3

Men nu ska jag vara social och träffa Mikaela tror jag.

Pusshej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e tjejen du sa till?

2009-01-31 @ 17:47:55
URL: http://sofikarlsson.blogg.se/
Postat av: Philippa

jag tror nog jag vet ^^

2009-02-02 @ 16:49:40
Postat av: Anonym

jag tror nog jag vet ^^

2009-02-02 @ 16:50:40
Postat av: jennifer

Haha, men Philippa..vi lägger det bakom oss nu (a) <3

2009-02-21 @ 11:24:30
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0