17/1 2009

Heeej!
Igår sov Elin hos mig, vi hade jättetrevligt enligt mig. Vi tittade på let's Dance, med mina föräldrar och efter det så skulle vi titta på Deep Blue Sea, med massa hajar och sånt...:(
Sedan när utröstningen av Let's Dance var så pausade vi för att gå och titta på den och jag blev uppriktigt sagt förvånad över att Carl-Jan, eller CJ, som de kallar honom.. Gick vidare. Jag förstår inte hur folk röstar.
Men men, jag och Elin gick tillbaka till mitt rum och tittade klart på våran film och efter den så sov vi.

Vaknade tidigt idag, vid ungefär åtta, halv nio. Men jag låg kvar ett tag och sedan var det dags att gå upp vid tio. Elin var ganska trött så hon fortsatte att sova medan jag kravlade mig ur sängen.
Mamma och pappa lyssnade på melodikrysset, för Josefine skulle inte åka på tennis idag så de var hemma, muntra och glada.
Jag gick förbi föräldrarna och in på badrummet, sedan gick jag tillbaka till mitt rum och då var elin vaken så vi gick tillbaka till badrummet så hon fick göra sig iordning.
Sedan slog vi oss ner vid frukostbordet för att ansluta oss till de andra.
Vi åt upp och sedan satt vi kvar och lyssnade med mor och far.
Sedan när melodikrysset var färdigt så åkte det till norrtälje så jag och Elin skulle passa Josefine. Men hon låg vid tv:n så vi gick in i mitt rum och la oss på sängen för att prata.
Vi pratade mest om vad vi skulle göra i sommar och kom nästan överens om att jag skulle få åka med de till Sweden Rock Festival! Det kommer att bli skitkul ju. :)
Sedan kom Josefine in och sa att Elins mor åkte för att hämta henne, men vi rörde oss dock inte ur fläcken och innan ajg visste ordet av det kom Maria och elin åkte hem.
Det var då jag hamnade här. :D

Asså, jag har inte den blekaste aning om vad jag ska göra idag!
Funderar på att ha en kväll med mor och far, men är inte helt säker. Något kommer jag på.
Fast iofs har jag några saker som måste göras t.ex. Matten, städning och läsning. :D
Så ska nog sätta igång nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0