söndag 4/1-09

halloooo allihop ! :D

igår så åkte jag till elin vid ungefär 2 tiden och då satt hennes familj och fikade så jag slog mig ner och drack lite saft och tog en bit sockerkaka liknande sak . efter det gick jag och elin upp till hennes rum och tittade på stay alive , den var riktigt läskig enligt mig .. fast ajg är ju lite lättskrämd också så det har nog med det att göra ? (a)
i mitten av filmen kom elins mor maria och sa att vi skulle äta middag  , tacos blev det ;)
efter middagen gick vi upp och såg klart på filmen . efter det kom vi överens om att jag skulle sova hos elin så jag skickade ett sms till min mor och berättade det för henne .
efter stay alive så skulle vi titta på step up och sen på step up 2 och jag blev förälskad i huvudrollen i första filmen , han är så grymt jävla fin . :)
och sen i 2 : an så kan jag berätta att jag rå diggade tjejens klädstil ett stort plus till klädstilen . :D
när vi hade tittat på step up filmerna så bestämde vi oss för att titta på ännu en film xD
den här gången tittade vi på save the last dance , med julia stiles , personligen tycker jag att filmen var lite udda men mycket bra .
efter att vi hade haft våran lilla "filmkväll" så bestämde vi oss för att sussa .

vi vaknade ungefär vid tolv idag soch sen har jag inte hunnit göra så mycket idag .. men det jag faktiskt har hunnit med är att städa mitt rum och jag och min lillasyster johanna , wranning.blogg.se , har lyckats övertala min mor att vi ska gå och titta på twilight nu senare på kvällen .
vilket påminner mig om att min alldeles bedårande vän elin , urls.blogg.se , har lånat mig första delen av twilight filmen om jag kunde drömma .
men nu ska jag gå och läsa min bok :)
lägger upp ett par bilder längst ner . 
 
puss och hej ! :D <3

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0