10/1 2009

heeeeeej :)
asså , var det någon annan som tittade på let's dance igår eller !?
jag höll iaf på att garva sönder när carl-jan skulle dansa , fast egentligen garvade jag nog mest åt min fåniga far som satt och härmade honom .. alla ni som har träffat min far förstår hur det såg ut ? (a)
efter att vi hade tittat på let's dance så satte far min på en judas priest dvd och jag kan inte påstå att den var speciellt dålig .. jag vill se konserten !
efter judas så tyckte vi att vi kunde titta på halloween dvdn ist , som var grymt bra :D
medan vi tittade på den så funderade jag på en sak : tänk er att ni står där uppe på scen och det är ca 20.000 människor som står och jublar för att de älskar dig och uppskattar den musik du gör . känslan måste vara underbar .
iaf efter att vi hade tittat gick vi och la oss (:

imorse vaknade jag klockan fem av att jag hade ont i hela ryggen och bröstkorgen och jag kunde inte ligga ner , så jag gick upp och vandrade runt i huset och väckte min mor , som föreslog att jag skulle sätta mig upp och läsa eftersom jag sa att jag inte kunde ligga . så jag gjorde som hon sa och läste ungefär 2 sidor , sen blev jag trött och bestämde mig för att försöka sova , det gjorde fortfarande lite ont , men smärta är något man får leva med .
jag lyckades iaf somna och vaknade runt nio och från nio till tre läste jag stephenie meyer's om jag kunde drömma .
jag kände mig duktig som läste ungefär 200 sidor på en dag ..
ELIN , JAG ÄR KLAR MED FÖRSTA BOKEN NU ! 
efter det tog jag en dusch och gjorde sallad till maten . min lillasyster , josefine , ville spela monopol med mig så vi spelade lite innan maten och när vi hade ätit så satte jag mig här . 

ikväll tror jag nog att jag och min andra syster johanna , wranning.blogg.se , och jag ska titta på körslaget .
personligen gillar jag erik , nanne och robert . men men , de jag hejar på brukar oftast åka ut ganska snabbt så ska nog inte hoppas för mycket .. (;
men men , ska gå nu och göra något vettigt ..

haha , måste bara säga att jag är som besatt av twilight och det blev bara värre nu när man har läst boken .
jag tror att man , iaf jag , innerst inne hoppas att något sånt ska hände en själv . och då menar jag med kärleken och inte hela vampyrgrejen , och det är som elin sa till mig "edward blir bara snyggare när man läser om honom i boken" och det hade du rätt i gumman ! 

elin , jag älskar dig mest , tack för allt stöd du ger mig och för att du hjälper mig när jag behöver det .
jag är förevigt tacksam ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0