13/1 2009

heeej , :D
jag ska berätta något ironiskt , idag läste jag ut när jag hör din röst - stephenie meyer och då stod det att jacob hade körtelfeber .. och idag när jag var hos läkaren så sa han att jag hade det .. lite roligt . :)

seriöst talat nu , jag vill tillbaka till skolan !
jag måste plugga och lyssna på allt lärarna säger och jag vill inte missa för mycket .
men mest saknar jag min vän elin , det är tråkigt utan henne !
självklart saknar jag alla andra också , tro inget annat :D
jag har ingenting att göra på dagarna ..
har läst ut andra "twilight boken" och ska snart låna trean , förevigt tacksam elin , och då kommer jag ha något att göra igen ! :D

meeen , nu ska jag ansluta mig till mina syskon och titta på top model , som jag inte vill se och hoppas på att ajg får se mer shear genius (a) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0