home

Shit, just nu saknar jag Elin så jävla mycket!
Jag vet att hon har det jobbigt hon med, men jag vill prata och gråta ut hos henne.
Hon är trots allt min underbaraste vän just nu och hon förstår mig mer än någon annan.
Så jag sitter och lyssnar på The Kooks - Seaside som alltid påminner mig om henne (a).

Idag har det hänt mycket..men samtidigt inte.
Jag kom till skolan och har varit med Amanda och Erika hela dagen.
Och dessa två ungdomar är fantastiska, så ingen säger något annat.

Juste, jag skulle göra ett no prov.
Och alla hade fått ett periodiskt system på baksidan när de gjorde provet.
Men sedan när jag står med Sofia så märker vi att jag inte har fått något!
Lätt att skriva provet då..?
Men hon sa att jag skulle få fylla i det senare.

Sedan skulle vi upp och lyssna på någon jävla jazzkonsert och jag höll på att somna på riktigt och det var då jag faktiskt började fundera på att sluta med sången.
Jag menar, det känns som om jag inte är duktig längre.
Dessutom så tror jag att killen som jag gillar gillar en annan.
Och henne har jag lust att strypa just nu.
Jag har inte kommit över den ilskan än.

Jag blev så arg att jag började gråta men då fanns Amanda där och stöttade mig.
Jag är förevigt tacksam för det!

Sedan skulle jag och Amanda in på gymmet och på vägen dit diskuterade vi vårat hatobjekt.
Tjejen som jag ville strypa.
Men vi har kommit överens om att vänta tills skolavslutningen och vi ska låta henne lida.

Annars mår jag fysiskt och psykiskt bra, det var skönt att lätta mitt hjärta.

Pusshej! :D


Kommentarer
Postat av: elin

gmn, att du inte säger till att du mår dåligt, jag ska alltid lyssna på vad du har att säga <3

2009-01-28 @ 00:01:37
URL: http://urls.blogg.se/
Postat av: jennifer

vi kan snacka när du kommer hem älskling <3<3

2009-01-29 @ 17:56:43
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0