Efter en härligt rolig kväll väntar huvudvärk och självmordstankar. Kyssar på syster Bardosson!

Hejsan alla. Igår kväll var en mycket trevlig kväll. Fick skjuts av Jennie till Anna runt halv tio och sedan drog vi till Martin i fagervik. Jag höll typ på att dö när jag såg tomten/huset/allting! Och det är bara sommarhus....ni som har varit där förstår mig!? Så när vi kommit träffade jag Malin Sahlqvist, otroligt skön tjej. Det var kul att stöta på dig igen!
Det blev lite dricka, några bloss och mycket skratt. Ni som inte var där missade definitivt något!

Idag när jag vaknade hade jag världens huvudvärk och var astorr i halsen mycket mys :)...
Jag kämpar för att få hit Emma...det går inte så lyckat kan jag inte påstå...

Idag så är min pappas kusin Jens här med sin fru Victoria och sin som Sigge... Han blir åtta månader på tisdag (Sigge alltså). Vet ni hur söt han är!? Jag ska se ifall jag kan få till ett litet foto sen!

Ikväll ska jag sitta hemma, lyssna på volbeat och skära mig, någon som vill göra mig sällskap? :D
Tyvärr Elin, jag vill itne vara så deprimerad. Jag ska titta ifall det finns någon som vill ha något kul att hitta på.

Jag älskar min musik!
VOLBEAT IN MY HEART FOREVER!

Emma Syster Bardosson ska göra en teckning till mig. Ni ska få se den sen. Hon ägeer på att rita gå in på hennes blogg; Bardosson.blogg.se.

Nu ska jag prata vidare med Emma, vi pratade nyss om orgasm.
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0