I'm on the highway to hell, YEAAAAAAAH!

Hejsan. Igår så kom Emma till mig. Hon ska sova hos mig till på torsdag om jag inte har nämnt det tidigare... Vid klockan typ efter sex någon gång så kom Elin till mig och sedan Johanna. Det var ganska skoj, jag och Emma hade hållt igång sedan tio så båda var typ överenergiska och satt och skrattade åt allting. Mest åt vår egen otroligt kassa humor.
Det kommer nog att vara kul dessa dagar.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer att hända och ske. Ifall det blir en hemmakväll (med Sandras supernatural box, TACK SANDRA DU ÄGEEEEEEER FETT!) eller ifall vi drar ut. Detta återstår att se.

Nu ska jag sätta mig och titta vidare på ett avsnitt av supernatural (kalla mig inte tönt förrän ni har sett lite av det och själva är besatta!).

PUSSAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0