Jag är cool, för jag har köpt en bok idag och jag tror att Emma är mycket stolt över mig för det

ÄNDRADE PLANER!!!
Jag och Emma behöver inte åka in till stan imorgon, för Emmas bror skulle in till Nacka med hennes far. Detta betyder att vi kommer ha extremt med bättre tid på oss. Sandra kan då också ta en tidigare buss och behöver inte vänta på oss.
Idag så har jag införskaffat mig en bok, "Människohamn" - John Ajvide Lindqvist.
Jag har bara börjat läsa lite av den, men den verkar extremt bra.

Ikväll vet jag inte vad jag och Emmsiiiiiiilipensiii ska hitta på. Vi kanske ska repa med vårat coola band eller bara ta det lugnt och titta på Festival & Linas kvällsbok.

NU KOM EMMA! Tufft va? :D
Ska vara social nu.... :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0