Jag har en guldfisk som jag snart ska slå ihjäl med en hammare

Hejsan alla (Haha, mina typ 3 besökare).
Igårkväll var jag med Sandra, vi skulle egentligen ha dragit till hamnen, men Sandra var så bitter så hon vägrade. Istället satt vi hemma och pratade om allt från gymnasium till killar till döden. Trevligt hade vi iallafall.
Jag talade även med Kevin om att ha en filmkväll inom en snar framtid. Han verkade vara på så får se hur det blir med det.
Idag kommer Emma ut igen. Sist vi talades vid var hon i sickla med sin mor och handlade, får se hur lång tid det tar tills hon kommer inrusande. Jag och Sandru skulle egentligen ha solat men vädret blev inte som vi tänkt oss. I och för sig börjar det bli fint nu så får se vad som händer.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Kan bli allt ifrån hemmakväll till att dra ut. Får se framöver.
Nu ska jag vara social. See yaa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var JÄTTE TREVLIGT att sitta ensamma och mobbade hela kvällen och bara prata ju :D :D :D :D

JAA, skräckfilm måste vi se!! Jag såg en skräckfilm hos Max idag, "The unborn" tror jag att den hette, den va äcklig :(



CYA TOMORROOOOW!!!! (H) (H) (H) (Hyper av cola)

2009-07-22 @ 01:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0