Lite mer onödig fakta om vad jag ska ha för mig

God eftermiddag alla glada!
Hur mår ni? Själv mår jag prima ballerina. Ska snart bränna ut en skiva. Det får mig på bra humör!

Vaknade upp vid typ 10 eller nåt sådant. Käka frulle med Elin och for sedan hem. Snackade lite med Johanna och Jennie, tittade lite på supernatural och the hills. Åkte sedan med mor och far till norrtälje och handlade färg.
För er som inte visste det så ska vi måla om i lillisen, jag och Johanna ska flytta upp dit.
Jag bestämde att vi ska ha beige och persika färgat. Vi ska ha en fondvägg, får se vilken av färgerna det blir på den.
Ikväll ska jag sitta hemma med mina föräldrar, Johanna och Jennie. Vi ska tita på allsång på skansen och sedan en thrille/skräckis. Tillsammans med godis, chirre och dipp.

Imorgon händer det... Harry Potter och halvblodsprinsen... Jag, Elin, Anna, Lisa, Andrea och Malou ska gå och se den. Vi sitter längst fram längst till vänster. Riktiga skitplatser, men det var som min gode vän Elin sade "Blir det jobbigt kan vi alltid sätta oss i trappan". JAG ÄR FETT PÅ ELIN!
Jag har ett stort problem... Vad ska jag ha på mig!?
Ska ta att prata med Emma sen och se ifall hon har tips. Jag tror att jag ska sno hennes blå/vit randiga tröja :)

Men nu väntar falukorv och makaroner på mig.
Hare bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0