Metallica och In flames, ni gör mitt liv bättre!




Gud vad jag älskar min musiksmak! Jag tror nog att den är bland den bästa som finns. Konstigt, alla tycker nog att deras musiksmak är bäst, men ändå.

Jag uppmanar er som läser att gå in på youtube.com och söka efter "supernatural dean getting scared by a cat". Så får ni se bland det roligaste som jag någonsin har sett.

Några anledningar till varför man ska titta på supernatural:
- Serien är lite småläskig men också otroligt rolig.
- Man garvar minst en gång i varje avsnitt (främst på grund av Deans (Jensen Ackles) kommentarer)
- Det är inte svårt att bli besatt, kolla på ett avsnitt och du är körd!
- Serien är absolut inte förutsägbar och det händer alltid något nytt som gör att man vill fortsätta se.
- Världens snyggaste killar, Jensen Ackles och Jared Padalecki, spelar två bröder, KAN DET BLI BÄTTRE!?

Idag blir det nog fotboll som gäller. Syster har sin sista match och trodde inte att nåpgon skulle heja på henne. Så jag och Jennie ska nog ta och åka med, lite beroende på om Sandra ska ut till landet också. Ska hon  det så tror jag att jag stannar hemma, men jag vill fortfarande se Johanna och självklart Elin!

Men nu börjar klockan bli mycket, så jag ska visa mor lite roliga klipp på datan och sedan ska jag börja fixa mig, så jag inte ser ut som ett psykfall ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0