En ganska lång vecka med lite sömn, men mycket kul

Jag sitter just nu med min vän Sandrus bredvid mig. Hon visade nyss 10 sms där jag hade skrivit "okej", "okejokej" och "ok" i. Alla dessa var skrivna direkt efter varandra. JAG ÄR ROOOOLOLOLOLIG :).

Ungefär hela veckan har jag varit ute. Det har varit skoj vissa dagar andra har det varit lite mindre roligt (som t.ex igår när jag var tvungen att vara hemma tolv -.-.').

Emma läste "kalabalik hos morfar prostan", för mig igår innan vi stack till infjärden. DEN VAR BRA!

Jag ahr inte så mycket att skriva, mest beroende på min otroligt dåliga inspiration...
Skärgårds cupen igår, min vän Elin spelade, som även många andra av mina vänner gjorde. Jag och Emma spanade guys, medan Sandra inte ville följa med *förkrossat hjärta :'(*... Idag däremot! Vi skulle cykla dit, det gick bra...tills slangen i hjulet hoppade ur hjulet och fastnade i kedjan... Asså, det snurrade upp sig.
"Jag har aldrig sett något liknande" - Sandras kommentar till sin far. (Som trodde att bara kedjan hade hoppat, han tror inte att vi är så smarta...). Innan hennes far kom så tvingade vi dit Linus, Lukas och Philip. Som inte heller förstod hur vi hade lyckats, ett mysterium som aldrig kommer lösas. När de kommit tvingade vi även Linus att ta cykeln ut till vägen. TAAAACK!

Vi kom dit, tittade på en match och gick sedan och käkade. Jag och Emma hade stått på morgonen och gjort makaroner. Så vi hade med oss makaroner, ketchup, en pepsi och skinka till gräddö.
Nu har jag och Sandra varit ute med Lussie och Luddan och varit hemma ett tag.
Ska käka typ nu, dessutom kallar naturen.

PEACE *tittade på cribs igår*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0