Jag har pressat supernatural denna vecka med Emma och en smakbit av Sandra.

Your Guardian Angel Lyrics - The Red Jumpsuit Apparatus

Låten som har gått om ett x-antal gånger i mina öron just nu. Ska byta till min extremt grymma musik snart...
Gårdagen tillbringades med Emma och Sandra. Vi tittade på supernatural, som vi har gjort typ varje dag denna vecka. Var i södersvik ett tag och träffade Jesper Lindgren, en trevlig pojke det. Sedan åkte vi hem och skulle titta på Bombay dreams och först kom Sandra på att hon hade glömt sin väska nere i huset... (Detta var alltså runt kvart över 1 någon gång, så mina föräldrar sov) och när vi gått ner och hämtade den så märkte hon att hon hade glömt pyamasen så jag och hon åkte hem till Sandra. Jag gjorde ett tappert försök att komma in i Sandras lillkåk till Johanna och Jennie, det gick inte bra för de sov... Så jag väntade ute i regnet sedan åkte vi hem, tittade klart på Bombay dreams och sov sedan.
Vaknade vid halv tolv, gick ner till huset, käkade frulle och duscade. Har också hunnit åka til gräddö och sedan har Emma kommit nu. Vi har pratat massor av strunt egentligen....
Sandra har åkt in för att klippa sig, men snäll som hon är har hon lämnat supernatural till mig och Emma. Tackar S!
Nu ska Emma skriva ett blogginlägg.
Imorgon ska vi in till norrtälje för att det ska vara ett bandit tält på American car show.

PUS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

anything for you, dear :)

2009-07-11 @ 20:07:13
Postat av: Sandra

"En smakbit av Sandra" HAHAHAHA du är så rolig Jennifer!!



ouff, nu har jag skrivit 2 kommentarer(H)

2009-07-13 @ 00:38:56
Postat av: Jennifer

Nu blev jag glad :)

HAHA, vad kan jag säga? Jag är en extremt rolig kvinna :D

2009-07-13 @ 15:40:37
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0