When you refused to fight.... So save your breath I will not care

Efter extremt dålig uppdatering, så kommer jag nu med ett inlägg.
Det är faktiskt ganska svårt att uppdatera på sommaren, jag har en dator hemma hos mig, varje dag. Men jag har ju även ett liv som inte omfattar datorn.
Hittills har typ hela sommaren bestått av att vara med Sandra och Emma. Jag älskar dessa två människor. Roliga och trevliga. Det kan inte bli bättre.
Vi har haft kul nästan varje dag. Det har inte gått en enda utan att jag har garvat. Kan antingen bero på sömnbrist eller extremt dålig humor från olika håll. Fast jag ska inte säga dålig humor, den är faktiskt bra. bara det att folk inte förstår den.

På fredag blir det tjejmiddag hos Emma Anjou. Vi har redan införskaffat hennes present. Den är loooooovely!
Jag ska med Emma in till stan innan, hennes hund ska nämligen förfinas lite. Hon ska bli klippt.
Detta ska alltså ske vid två, är klar runt tre, då ska vi till tekniska där möter vi upp Sandra och sedan en timmes bussfärd ut till norrtälje där Emmas mor skjutsar hem oss. Det kommer att bli en hektisk dag, för vi vet dessutom inte hur man hittar till Anjou.
En aning jobbigt faktiskt.

Idag så ska jag vara med Emma. Vet itne riktigt vad vi hittar på, men jag kan garantera att vi kommer ha kul.
Nej, nu ska jag laga lite lunch tror jag nog.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0