7 juni 2009

Jag pressar Joan Osborne - One of us.

Idag har det inte hänt så mycket egentligen, var ute med Johanna och pappa och ryckte strömming.. Vi hade jättekul. Jag och Johanna skrattade asmycket.
Innan vi drog ut och fiskade så var vi uppe hos mormor och morfar och tittade på hennes lilla kattunge. Riktigt söt var den! Bilder kommer senare.

Igår hände inte så mycket, satt i soffan och var irriterad över att Sverige förlorade mot Danmark. Haha, gud vad töntig jag är.

Jag funderar på ifall man ska sätta fart och gå för att göra sallad till maten.. Efter det ska jag ägna några timmar åt mig själv. Dusch, rakhyvel, fotfil, sax, fotbad och massa sånt.

Det är ju skolavslutning på onsdag. Shit, vad jag kommer gråta. Jag känner det redan nu.
På fredag ska jag hem till Anna och träffa folk.
Nej, nu ska jag sätta fart. Vi hörs bloggen!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

men har non en ny kattunge??? har hon kvar den andra oxå?

2009-06-08 @ 08:34:17
Postat av: Jennifer

Ja, det har hon. Men både Hampus och Skrällan har ju gått bort så hon ville ha en till :)

2009-06-08 @ 14:30:57
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0