Ännu ett meningslöst inlägg, för jag har verkligen inget liv just nu.

Här sitter jag och gråter blod....Det är nämligen så att när jag kopplar in min telefon i datan så säger datan att det är en kamera....Detta hemska påstående resulterar i att jag inte kan föra över mina extremt bra låtar. Det sugeeeeeeeeer!

Nåja, ikväll då? Jag ska vara med Sandra, Nevena och Vickis. Tyvärr kommer det nog bli en innekväll med tanke på att min moped är trasig och vi är fyra stycken.
Sandris tog lillfingret idag på att hon skulle ge disturbia en chans, men gillar hon inte den efter en halvtimme så ska vi stänga av. Jag tror inte att det är någon risk att vi tvingas stänga av, men det är ju bara som jag tror.. (a).

So I won't give up.
No I won't break down.
Sooner than it seems life turns around. (Lalalalalala)
Den låten spelas just nu på min dator men det ska jag snart ändra på och istället blir det...Tadaaaaaa! Bon Jovi. 

I'm wanteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed, dead or aliiiiiiiiiiiive!

Detta är alltså inget intressant alls, bara lite meningslös fakta.


Snälla ljuva serie, börja snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0