Avslutningslunch och skolavslutning

Godmorgon! Jag sitter nu här och typ aa, jag vet inte hur jag känner. Det är avslutningslunch och skolavslutning idag. De flesta tänker säker "Wohooooo! Vi slutar nian". Men inte jag inte. Jag tänker "Shit, hur ska jag klara mig utan samma gamla rutiner?". Okej, så deprimerad är jag inte..men i princip. Jag tänker att jag kommer inte att få träffa alla i skolan, varken nior, åttor eller sjuor. Det är bara nytt som väntar, och ärligt talat suger det.
Jag kommer att sakna den sjuka humorn, springet i korridorerna, komma försent till spanskan (och varje gång skylla på klockorna), alla minerna som man gjorde i klassrummet. Allting som man gjorde. Det är jättesvårt att släppa de gamla rutinerna.

Det som kommer vara svårast att släppa är han (som jag har pratat om tidigare i bloggen). Att se honom varje dag, har på något sätt fått mig att må bra egentligen. Nu när det är sommar och vi inte kommer träffas så mycket, så kommer det att bli jobbigt. Dessutom kommer vi ju inte ses efter sommaren heller. Jag vill inte sluta nian och jag vill inte sluta stöta på honom varje dag.

Nu vet jag inte hur många gånger jag har bölat det sista tio minutrarna. Måste sluta.
Ska väl ta och käka frukost nu, gå ut med hunden och sedan börja fixa mig lite smått.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Philippa

jag älskar dig jennifer!

2009-06-10 @ 10:56:02
URL: http://philippakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag älskar dig också!

2009-06-10 @ 11:26:14
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0