Dålig uppdatering

Förlåt, förlåt, förlåt!
Jag känner at jag inte har tid att blogga nu för tiden.
Igår var jag nämligen i täby med syster, ida och philippa. Jag köpte en varsin present till ida eklöw och madeleine skogh. sedan hittade jag själv ett par skor (till avslutningen), en tröja och ett par örhängen. Men jag råkade glömma ena påsen på bussen hem, självklart var det påsen där maddes paket låg i. Så min mor håller på att försöka få tag i sl, som tyvärr inte vill svara.
Så kan det gå.
Nu ska jag snart dra in till norrtälje och köpa en hårfärg till min syster. Sedan ska vi hem, jag ska färga hennes hår och sedan kommer robban och gitte.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0