Elin frågade ifall jag kunde gå med på bio och dum som jag är tackar jag ja.

Godmorgon. Hur mår alla? Själv mår jag toppen, lite trött, men det funkar.
Idag ska jag och Elin gå och titta på "My bloody valentine" på bio. Jag kommer kissa på mig. Men jag har lovat att gå med henne, och hon har lovat att hon ska ta med sin mp3. Hihi, fan vad feg jag är!

Vaknade halv 11 av att det knackade på dörren till lillkåken. Själv pallade man inte ta sig ur sängen så Ellen fick göra det. Nu har man käkat frulle och jag funderar på om man ska börja städa rummet lite snabbt, så inte min mor blir typ galen. Sedan ska man väl börja fixa sig själv.

Mitt problem är: SKa man ta på sig lång byxor eller shorts. Aa, det ska jag fundera vidare på..
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0