Hello alla mina fans! Cliché? I know :)

Jag har ju då varit ute på labbskär sen i trosdags, kan ju inte hinna med allt, så jag har inte bloggat.
När vi kom dit var väl klockan mot halv 8, 8 och då började vi plocka fram allt och fikade jag, elin, anna och elins far, som hade varit jättetrevlig och skjutsat oss ut till ön. Sedan gick vi bara runt och tittde, satt på bryggan och hade det mysigt. Efter ett tag stal jag annas kamera och kände mig som en fotograf.
Vi satt uppe, tittade på solnedgången och hade det trevligt. Vi såg även soluppgången och hade det trevligt.
Andra dagen solade, solade och solade vi. Rodde ut med båten och la nät. På 2 timmar fick vi 9 abborar och 2 sikar. Grymma eller vad? :)
Elin rensade fisken och vi var jätteduktiga.
Idag då? Vaknade 11 och har solat hela dagen.
Och nu ska jag dra ut. Bilder någon annan gång. Förlåt, för min osocialitet.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0