Hemma igen, med brist på något att göra

Okej, nu är jag äntligen hemma! Mitt bra humör har däremot försvunnit. Det försvann efter att vi hade köpt mors present. Shit vad sur jag blev! Vi gick in och köpte en tröja och sedan när vi hade betalat så stod det "bonde" på bröstet, den var uttvättad och det stod "Jim" på lappen i nacken. Hallå, det kan vi ju fan heller ge till min mamma!? Idioter..

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Johanna har åkt på träning och Philippa kunde inte komma för hon ska till typ vätö imorn. Bajskorv på henne.
Så om någon inte har något att göra så träffar jag gärna den personen!

På midsommar vet jag inte vad som händer, ska fira mor och sedan har jag blivit erbjuden att åka till dansbanan i infjärden. Men det känns dumt att bara komma lixom...? Om ni fattar vad jag menar :p.
Får se vad jag hittar på, något ska man väl göra iaf :)

PS: Jag är kär!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0