I'm in loooove with Jensen and Jared, even though it huuuuuurts!

Headern?
Ja, jag är officiellt förälskad i Jensen Ackles (som ni redan visste) och även i Jared Padalecki.  Underbara skådespelare och otroligt fina är de också. Jag älskar också serien supernatural överdrivet mycket. Tack mamma för att du tvingade mig att titta på ett avsnitt. För sedan var jag fast.
Detta tycker jag förklarar min header alldeles utmärkt.



Just look at those guys. You got to love theeem!


Känner att jag inte har skrivit på länge, men hallå det är ju fan sommar. Då ska man vara ute och få färg och må bra. Igår kan jag tala om att jag inte sov ett piss, för jag satt och pressade Sandras första säsong av supernatural. Började ju inte se förrän typ säsong 3-4 eller nåt sånt så jag har inte sett första säsongen. Så Sandra tyvärr, jag måste se!

Till något helt annat... JAG KOM IN PÅ MUSIK PÅ GYMNASIET! That's right, jag kom in där jag ville gå och jag är överlycklig. 

Men nu har jag upptäckt att vi har hyrt bröllopsfejden (eller vad den heter) så jag ska nog se den, gråta över att min dator är cp och sedan gå ner och bada tills Sandra ringer så jag ska träffa henne, Nevena och Victoria.

Vi hörs, pussar!

Kommentarer
Postat av: Victoria

... <3!

2009-07-02 @ 15:08:17
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0