Jag uppmanar min lillasyster till att byta skola

Okej, jag ska dra en kort sammanfattning av dagen.
Vaknade klockan halv sju av mor min. Gick upp och upptäckte att det var varmt ute. Käkade och fixade tills klockan var runt tjugo i åtta, då vi åkte vidare till skolan.

Skoldagen passerade, och det hände inte så mycket eftersom ingen av lärarna vet vad de ska göra. De kan inte ens sätta ihop en skolavslutning...jag hatar våran äckliga skola!

När jag kom hem skrev jag klart må bra uppsatsen och sedan har jag inte gjort så mycket.
Mattias har försökt guida mig till att lyckas bränna över en film. Vilket slutade med att han fick bränna ner den hos honom istället. Haha, jag är ju duktig då..

Imorgon väntar ett matteprov som jag inte pallar göra.
Förresten, jag fick veta att jag skrev G på båda mina mattenationella, känner mig stolt. Jag som i vanliga fall typ suger på matte.
Nej, nu ska jag nog gå och göra något vettigt.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Ida

Johanna får inte byta skola för mig, så det är något hon inte kommer göra :)

2009-06-02 @ 18:52:02
URL: http://idajansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag tycker att du också borde göra det :)

2009-06-04 @ 20:28:26
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0