Jennifer is baaaaaack with Ellen, her cousin, besides her

Jag har inte bloggat på jättelänge, jag vet. Men tiden har inte funnits + att vår dator har varit ur funktion.
I fredags, midsommar och mors födelsedag, så var jag först hemma och firade mamma. Sedan var jag med Sandra, Emma, Johanna, Philip, Lukas, Linus och John. Trevligt trevligt.
Sedan orkar ajg inte berätta om allt vi gjorde. Inte heller om resten av helgen, det har hänt för mycket.

Igår kväll tvingade jag Elin att bada. Hon tyckte inte att det var skönt. Men det tyckte jag. Vafan! 24 grader...
Elin, jag säger bara en sak: Kenya!?

Blev väckt lite över 7 av Elin. Hon skulle nämligen jobba och jag ville inte vara kvar där. När jag kom hem pratade jag med Johanna och Jennie och sedan åkte jag in till norrtälje med dem.

Senare idag ska jag och Ellen, min kusin, titta på Benjamin Button. Men nu väntar fotboll.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle



Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-22 @ 22:57:53
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej på dig! ;>

Visst är det skönt med lite sommar värme? :D Helt sjukt, jag älskar verkligen vädret nu! Gör du det? :D

2009-06-22 @ 23:19:11
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Sabi

Fin blogg! Händer idag?

2009-06-23 @ 01:04:20
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0