Lasse Majas detektivbyrå

Hejsan alla! Igår kväll var jag, Johanna, Sandra, Jennie och Emma hundvakter. Vi hade kul och försökte sedan få tag i folk att träffa.
Det slutade med att Joey, Lukas och Philip var med oss ett tag. Emma berättade massor av roliga saker om Sesti (stavning, emma?). Lukas och Philip stannade kvar ett bra tag och sedan åkte det, medan Joey stannade.
Efter ett tag gick Joey och vi gick alla och la oss.
Vaknade vid 7 av att det blåste så jävla mycket. Gick då upp och började plocka in vår disk i maskinen. Sedan gick jag och la mig igen. Vaknade då upp vid 9 istället och väckte alla andra och vi städade upp det sista.

Idag då..? Jag har inte gjort så mycket. Bara varit hemma och så. Det är så jävla tråkigt när det regnar, man kan lixom inte hitta på något.
Nej, nu ska jag gå och titta på film, taken, tror jag att den hette.
Får se ifall ajg bloggar mer sen.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: emma

DU STAVADE HELT RÄTT! :D

2009-06-18 @ 01:04:06
URL: http://bardosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0