Mobergs tonight!

Okej, jag har nu varit inne i norrtälje, kommit hem, pressat Easy People och tänkt. "Vad ska jag ha på mig ikväll!?" Ska nämligen till Mobergs. Det är för de som har gått ut nian, första och andra året på gymnasiet.
Funderar på att köra på jeans, en skön tjocktröja och skita i jacka, eller köra på strumpbyxor, typ långt linne och jacka. Menmne, jag får se hur det går.

I norrtälje letade jag och Johanna efter silverschampoo, men vi hittade inget. Ska dra in och titta någon annan dag istället.
Jag och Johannis var också hemliga spioner och skulle spionera på Martin Ericsson, det gick inte så bra för han upptäckte oss, men misstänkte inget. Vi träffade också Åman, han ville bara hälsa för han åt middag klockan halv 2. HAHA! Det var jättekul..
På bussen hem stötte vi först på Erika, sedan kom Fredrik på. Trevligt, trevligt.

Nu tror jag nog att jag ska börja göra något åt mitt "klädproblem".
Ha det bra, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0