Norrtälje hela dagen och nu kommer fotboll, jag har inget liv :)

Hejsan alla, jag har absoluuuuut inte haft tid att blogga förrän nu. För jag har varit upptagen hela dagen :). Har varit inne och handlat i norrtälje typ hela dagen, i princip.
Igår kväll så sov jag och Anna över hos Elin och vi hade jättekul. Såg någon film som jag tror hette pathology (?), den var faktiskt riktigt bra. Men väldigt skum.
Ikväll då, jag har nyss fått reda på att Sandra ska komma ut, men jag ska tyvärr på fotboll. B-laget spelar, så jag, Anna och Philip ska vara hejarklack. Mycket trevligt ;).
Men nu ska jag faktiskt käka, kommer bilder på vad mor har köpt åt mig imorn, eller senare.

Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0