Norrtälje väntar

Godmorgon gott folk! Pressar Easy People medan jag sitter och skriver.
Jag kan börja med att skolavslutningen var hemsk. Inte för att det gick dåligt eller nåt, det var bara det att vi inte kommer träffas något mer..efter avslutningen drog jag och syster hem till Sofi, där vi möttes av många trevliga människor. Efter ett tag kom det massor med folk som strömmade in. En del hade med sig cider och sånt så det blev lite drickande.  Jag kan tala om att jag iaf hade det riktigt trevligt. Jag och Sara sprang ner och kissade på ängen och började prata om när vi var hos anna förut...Haha, riktigt kul!
Kom inte därifrån förrän runt halv två.

Imorse blev jag väckt fem i sju. Hade nämligen lova min lillasyster att locka hennes hår till hennes avslutning. Det fick göras fort, för mycket tid hade man inte på sig. Men vi hann klart och sedan var det bara att slänga på sig det man hittade och åka till kyrkan. Där tittade jag på syster, med madelen och mattias, som skulle titta på matilda.
Efter det åkte vi hem till Annica (Hellberg) och fikade.
Nu sitter jag och väntar på att mormor ska ringa så ska jag och Johannis dra in till norrtälje. 

Innan jag går får ni en dagens outfit. 



Blev bara tvungen att lägga upp den här också :)


Älskade syster och jag igår kväll. Älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej tjejen! Fiin blogg du har :) Ville bara säga att ni hade jätte fina klänningar på er :) hoppas allt gr vägen nu! kram

2009-06-11 @ 23:38:59
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jösses va snygga ni e...så tråkigt att jag inte kunde komma i onsdags! Va det nån som filma? Puss på er

2009-06-12 @ 10:59:35
Postat av: Jennifer

Jessica: Taack :D Jadu, det hoppas jag med, men det gör det nog :) kram



Cissi: Jaa, Raisa filmade så du får titta sen :) Puss

2009-06-12 @ 13:39:50
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0