Solen skiner idag!

Asså, jag är asglad idag! Jag vet egentligen inte varför..men glad är jag, och det är ju alltid bra, tror det beror på solen.

Igår kväll vart roligare än jag hade räknat med, Elin kom hem till oss och skulle sleepa över. Hon hade med sig Disturbia (got to loooove it!) och 21, som var asbraaaa. Vi satt och titta på film (Elin hade Johanna liggandes i hennes knä) och svullade chirre, dipp och cola. Förresten, vi har sånna här astuffa cola glas från donken.
Nog om det, vaknade vi halv elva idag av att jag fick sms. Inte kul! Jag var astrött, men jag och Elin pallrade oss upp, snackade ett tag och gick sedan ner för att käka frulle.
Sedan bestämde vi oss för att ta upp kaninen och det gick ju bra enda tills kaninen bet mig. Så jag har typ världens äckligaste märke där. Ont gör det också!

Snart ska jag, syster och mor in till norrtälje. Först ska jag och Johanna köpa mors present, och sedan ska vi handla till midsommar/mors födelsedag. Härligt.
Efter det ska jag se ifall jag och Philippa ska göra något.
Pussar!


Visst ser det smarrigt ut? Photograf: Johanna, syster, Wranning.
http://wranning.blogg.se/



Todays:
Linne: Ginatricot 199:-
Jeanstights: Bikbok 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0