Elin, du och jag ska ha gryyymt kul :)

Hellooooo alla! :)
Idag har jag varit jätteduktig hemma. Jag har städat, hjälpt till att sätta upp partytält och plockat ner utemöblerna under tälten. Dessutom har jag åkt till gräddö, med Johanna syster, och handlat frallor till mamma. Jag är underbart snäll!
Ikväll klockan sju, är det match på vallen, jag ska dit och så ska även Elin dit.
Efter matchen ska jag dra hem till Elin och sova där. Anna Banana skulle kanske dit också. Vi kommer att ha grymt jävla kul :). Det har vi alltid.

Imorgon ska typ hela familjen åka in till norrtälje och handla. Jag och Johanna ska kolla efter ny present till mamma. Jag ska även kolla efter lite kläder och annat sånt, får se vad man kan hitta i våran lilla stad.
Måste också köpa paket till Madeleine. Så hon får det.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan packa. Får se ifall jag bloggar med idag, eller så kör jag imorgon.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer till landet imorgonnnnn (idag) woohooo!!

2009-06-18 @ 01:16:40
URL: http://chocoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0