Spanska, here I come

Skippade skolan idag, pallade inte... nejdå, jag skippar aldrig skolan!

Och jag fattar ärligt talat inte varför man ska skolka...det är bara onödigt. Man får ju ändå bara gå om, då är det ju likabra att gå där när du ska det?
Man lär sig ju inte direkt något om man inte går i skolan. Så det är egentligen bara onödigt att skolka. Det är vad jag anser.

Idag då...inget matteprov blev av. Jag vet inte vad det är med Sofia. Hon borde ge mig det!
På morgonen blev det åter igen ingen normal engelska lektion. Vid halv tio var det dans som gällde. Jag trodde typ att det skulle vara 4 stycken där, men det visade sig att det var flera som var där, skoj!
Jag skulle egentligen vara i en annan grupp än jag var, men jag total vägrade. En person som jag borde vara döööösur på, får mig bara att tycka om honom ännu mer. Sedan var det en annan person som jag vill undvika så mycket som möjligt. Men men, det löste sig ju eftersom jag fick vara med Philippa Karlsson, looooove ya girl!
Haha, när vi skulle gå ifrån dansen så sa min käre vän philippa:
Undrar vad *** skulle säga om han visste att hela klass nio var kåt på honom?
Jag garvade så mycket att jag trodde att jag skulle dö. Jadu gumman, säg det du!

Resten av dagen lunkade på och nu kom jag på att jag måste skriva rent min spanska.
Vi hörs senare, pussar!


Kommentarer
Postat av: sara

Nu blir jag ju värsta nyfiken ju ;) vem är det vi är kåta på? :P<3

2009-06-02 @ 22:17:17
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAH, Kalle xD <3

2009-06-04 @ 20:24:37
URL: http://jenife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0