9 juni 2009

Som jag misstänkte så hann jag inte blogga något mer igår, för jag var nämligen i skolan och hade kulturkväll. Men allting jag var med på gick kanonbra, först dansen, sedan elevensval, because of you och sist time after time.
Höjdpunkten på kvällen var:
Easy people, of course - Shit, vad bra ni är killar!

Idag var det en ganska lugn dag, jag tittade på film och på småstjärnorna. Inte så jobbigt.
Haha, min lillasyster blev typ ledsen igår för att hon inte fick easy peoples autografer så då fixade hennes otroligt snälla syster det. Alla är så otroligt snälla i det bandet så det var inga problem alls.

Idag när klockan började närma sig tjugo över tolv eller nåt. Så började min käre vän, Sara, att gråta. Jag fick typ panik inombords och undrade vad det var och då sa hon att det är ju sista dan i skolan. Det var lixom då det slog mig också. "Shit, vi slutar nian. Kul, men hemskt!" Jag menar, man har faktiskt gått i samma klass i typ 9 år och nu helt plötsligt ska man splittras. hur kul är det på en skala då? Dessutom ska ju Elin till borås också och det är ju såklart otroligt bra för henne, men gud vad jag kommer att sakna henne. (Nu är jag så mesig att jag sitter här och gråter på min stol).

Efter skolan drog jag och Johanna hem och böt om (raggsockorna var på) och sedan drog vi ner till södersvik. Bussen var såklart försenad, men det är skitbra. Men eftersom jag och Johanna är så enormt snabba så hann vi med allt vi skulle och tog tre bussen hem igen. Det jag köpte var lösnaglar och fyra hårspännen med olika sorters blommor på. Efter det har jag inte gjort så mycket. Lyssnat på Easy people (herregud vad jag tjatar, men de är så grymt bra så det kan de ha!).

Nej, jag ska nog börja dra mig mot duschen nu, känner mig riktigt ofräsch. Vi hörs kanske senare, om inte så gör vi det imorn.
Pussar!


Denna väcker minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0