Veckans bild!

veckans bild
img
img
img
 

Japp, veckans bild på Mobergs. Tror ni mig inte, gå in och kolla på http://www.mobergsbar.se/.

Kvällen igår var riktigt lyckad, jag hade verkligen jättekul. När vi kom dit så stod vi mest och tittade på när alla dansade, men efter ett tag kom vi igång och dansade. Jag vet inte hur länge jag stod och bara släppte lös. TRäffade även på människor jag kände. Vi träffade Melinda, Louise och Fredrik. Riktigt kul! När vi hade varit där i typ 2 timmar så kom Sofi, Sara, Madelen och Mattias. När jag och Madelen hade gått in och köpt något att dricka så fick vi reda på att Mattias hade stuckit och att Sofi inte fick komma in. Så jag, Elin, Madelen, Mattias, Anna, Sara och Sofi gick ner till parken, medan några andra av våra vänner stannade kvar på mobergs.
När vi kommit ner till parken så skulle vi leta reda på Daniel, Mattias bror, och så skulle vi hitta Mårten, Elins bror. Så vi började gå igenom hela socitetsparken typ. Först så träffade vi på Emil och Emil. Sedan så hittade vi både Mårten och Daniel samtidigt. Vi stannade och pratade med de ett tag. Sedan åkte jag hem med Elin och sov hos henne.

Idag väckte Elin mig runt tio och vi gick upp och åt frukost. Sedan drog vi in till norrtälje och köpte lite saker, med Mårten gjorde någonting. Efter att vi handlat så drog vi och åt på donken. Efter det började vi åka hem, men fick sedan vända och hämta upp Kenny. Åkte sedan mot södersvik, där jag hade min moped. Fick köra hem i regnet. Det var ju skönt.
Ska åka till Anna ikväll. Där kommer vi nog få det riktigt skoj. Inann jag åker dit ska jag till Annica och lämna saker. Ska nämligen sova där ikväll.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0