2/11-09

Nu först hamnade jag vid datan.

Första dagen efter lovet då.. Hur kändes det för mig?
Faktiskt riktigt rolig. Synd bara att inte Anders går kvar, det hade varit roligare då.

Hade bara två lektioner idag (som jag alltid tjatar om att jag har på måndagar). Hade glömt matkortet idag, och har man inte det så går man inget käk. Så mötte upp Johanna vid typ tre och vi gick och käkade lunch runt halv fyra någonting. Perfekt ;)

När jag kom hem så tittade jag på "Another cinderella story", looove that movie!
Efter den började jag titta på "Bedtime stories" men gick sedan och badade istället.

Jag har börjat med en ny grej nu, att inte dricka någonting annat än vatten, får se hur länge det håller sig. Jag älskar mjölk, som de flesta vet. Men ska försöka hålla mig till vatten, godare och nyttigare.

Har inte mycket mer att skriva så bjuder på lite bilder.



Jag älskar att bada!



Något annat jag älskar är min PANIC tröja
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0