Fredag den trettonde, bajs!

Shit vad jag älskar mitt piano!
Jag har spelat heeeela morgonen, den ni! :)

Inte gjort ett skit, vill att Johannu Pannu ska komma hem nu så vi kan sjunga tillsammans!
Min syster är ju grymt duktig på att sjunga. Enligt mig och mina åsikter gäller så suck it up! :D

Jag ahr tagit ut ackord och noter till The climb, your guardian angel, tell laura i love her, don't cry och massa jullåtar.

Ska gå och fortsätta spela nu, BEROENDE!

Förresten!
Det är fredag den 13:e idag. Jag kissar på mig, eftersom jag är så jävla vidskeplig så slår jag vad om att det kommer hända något illa sedan.
Ska ringa Emma Bardosson snart, hon kissar också på sig ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: EMMA BARDOSSON

RING MIG 3!!!

2009-11-13 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0