Jag har en ny favorit i Twilight-sagan. Förlåt alla Edward fan, men jag går över till Jacob

Har inte bloggat på ett tag och jag vet faktiskt inte varför. Jag har inte tänkt på det helt enkelt. Men nu är jag tillbaka :)

Såg New Moon igår. Helt underbar, går inte att beskriva på något annat sätt. Hela filmen var fantastisk och precis som jag sa så grät jag. Inte lika mycket som jag trodde, men tårarna kom lite då och då.
Tyvärr bör man ha läst böckerna för att förstå lite bättre, tycker jag. Men den var helt awesome.

Idag kommer Amanda hit, hon kommer runt 5 över 3. Härligt! ;)
Tyvärr vet jag inte vad vi ska göra, hade funtat på att gå till Dennis men eftersom hans mobil är trasig så..



Kolla på grabben! Jag är kär.

Ska göra nåt annat nu, men vi hörs.

R.I.P, det borde inte ha hänt.

Kommentarer
Postat av: andrea

Hej vem dog :/ <3

2009-11-23 @ 09:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0