Känns som mom jag har skrivit en resumé om min kväll/morgon, men har man inget bättre för sig så har man inte det

Godmorgon!
Igår kväll var det riktigt mysigt hos Anna, vi tittade på "Pathology" och sen pratade och skrattade vi mest. Gick ut lite emellanåt och tog luft. Tack för den kvällen flickor och Fredrik ;)

När jag, Johanna och Mikaela kom hem och hade kommit upp till lillisen. Så la vi oss och tittade på "Friday the 13th". Johanna somnade och jag låg och halvsov medan Mikaela var klarvaken.
Tillslut övertalade jag Mikaela till att stänga av, vilket funkade och vi somnade.
Vid typ halv tre vaknar jag upp, rädd som fan. För första gången på ungefär 5 år så hade jag drömt en mardröm och filmen. Shit vad rädd jag var.
Jag smsade lite med Jeff. Eller egentligen hann jag skriva ett sms sen somnade jag igen. Förlåt för det gubben.

Nu på morgonen så satte vi oss och tittade på "Bedtime stories" men sen blev Mikaela tvungen att gå hem och Johanna följde med. Fast jag tror att hon kom hem nu så ska fortsätta titta på filmen nu.



Sigge är så söt! Och mamma är i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0